Si estudiem els mitjos de la moral, en bona mesura son els mitjos de masses, perquè és difícil trobar més diferències que dins de la família en aquestos temes d'ètica. En canvi al terreny polític la gent s'associa per interessos i a ningú li agrada que li canten les quaranta. Llavors tenim un buït epistemològic entre l'ètica i la moral, que en un carrera boja d'interessos i creençes polítiques tots tracten d'omplir fent grossa la seva pesquera. Llavors tenim l'història com un resultat de l'interacció d'aquestos esforços ètico-morals i la praxis quotidiana. Un caos absolut, una divagància extrema sense referents ni punts fixos ¿com s'actua llavors? Amb l'ètica de cadascún, la que ha assimilat amb el temps, resultat d'aquestos esforços ètico-morals i el quefer de cada día.
Mitjans de masses i despersonalització
- Chimaera monstrosa
- Mensajes: 3116
- Registrado: 14 Ago 2004, 17:37
Mitjans de masses i despersonalització
Entre l'identitat individual i la col·lectiva hi ha una pluralitat de referents davant dels mateixos fets polítics. Per tant no sería possible la moral, es a dir, totes le ètiques divergirien sense punts en comú. Llavors ¿com es possible la moral i que d'aquesta tots treguen profit, creixement i mesura per a la seva ètica? ¿no estarem parlant d'apriori en la moral?.
Si estudiem els mitjos de la moral, en bona mesura son els mitjos de masses, perquè és difícil trobar més diferències que dins de la família en aquestos temes d'ètica. En canvi al terreny polític la gent s'associa per interessos i a ningú li agrada que li canten les quaranta. Llavors tenim un buït epistemològic entre l'ètica i la moral, que en un carrera boja d'interessos i creençes polítiques tots tracten d'omplir fent grossa la seva pesquera. Llavors tenim l'història com un resultat de l'interacció d'aquestos esforços ètico-morals i la praxis quotidiana. Un caos absolut, una divagància extrema sense referents ni punts fixos ¿com s'actua llavors? Amb l'ètica de cadascún, la que ha assimilat amb el temps, resultat d'aquestos esforços ètico-morals i el quefer de cada día.

Si estudiem els mitjos de la moral, en bona mesura son els mitjos de masses, perquè és difícil trobar més diferències que dins de la família en aquestos temes d'ètica. En canvi al terreny polític la gent s'associa per interessos i a ningú li agrada que li canten les quaranta. Llavors tenim un buït epistemològic entre l'ètica i la moral, que en un carrera boja d'interessos i creençes polítiques tots tracten d'omplir fent grossa la seva pesquera. Llavors tenim l'història com un resultat de l'interacció d'aquestos esforços ètico-morals i la praxis quotidiana. Un caos absolut, una divagància extrema sense referents ni punts fixos ¿com s'actua llavors? Amb l'ètica de cadascún, la que ha assimilat amb el temps, resultat d'aquestos esforços ètico-morals i el quefer de cada día.