Epistemologia anarquista
Publicado: 09 Jul 2013, 19:12
Per a afavorir el coneixement i l'ús de la raó, cal plantejar problemes difícils que requereixen explicar fenòmens i realitat de la ciència, segons explica Feyerabend. No quedar-se en esquemes gnòmics d'enigmes que suposen en principi la configuració d'una ideologia que no suposa de cap manera una forma útil d'interpretar la realitat. És difícil fer una pedagogia neutra, però els coneixements sentenciats en frases breus no són propis de l'anarquisme. Nietzsche diu que no dona les darreres conclusions dels seus enunciats, dons considera que el lector serà prou avispat com per a treure-les pels seus propis mitjos. Llavors Nietzsche no considera idiota al seu interlocutor.
Delleuze explica que la formació del concepte requereix una sèrie temporal de conceptes encadenats que conformen el coneixement i la forma de comunicar-ho. Així el coneixement suposa una activitat positiva de l'educador envers els educants. Després es fa un embolic tractant de fer un esquema gràfic del dinamisme de la immanència (allò que queda del procés d'aprenentatge). Cal llegir un llibre de P. Sloterdijk per a adonar-se'n del perrum que suposa voler fer metafísica sense pedagogia.
______________________
+ esport,
- drogues.
Delleuze explica que la formació del concepte requereix una sèrie temporal de conceptes encadenats que conformen el coneixement i la forma de comunicar-ho. Així el coneixement suposa una activitat positiva de l'educador envers els educants. Després es fa un embolic tractant de fer un esquema gràfic del dinamisme de la immanència (allò que queda del procés d'aprenentatge). Cal llegir un llibre de P. Sloterdijk per a adonar-se'n del perrum que suposa voler fer metafísica sense pedagogia.
______________________
+ esport,
- drogues.