Homenaxe a Delfino Liñeira Fraga

Responder
Avatar de Usuario
Urkijo
Mensajes: 2856
Registrado: 11 Dic 2007, 15:02
Ubicación: Beronia

Homenaxe a Delfino Liñeira Fraga

Mensaje por Urkijo » 29 Abr 2011, 17:42

Mañá, sábado 30 de abril, celebrarase no Concello de Toques a Homenaxe a Delfino Liñeira Fraga, militante do sindicato de tranviarios xulgado na Coruña por rebelión militar, co resultado de sentenza a pena de morte en 1937.
O acto está organizado polo Concello de Toques en colaboración coa familia de Delfino Liñeira Fraga e o Proxecto 'Nomes e Voces' .

O programa do acto é o que segue:

18:30 - Ofrenda floral no Lugar de Piñeiro.

19:00 - Conferencia impartida por Emilio Grandío, Profesor da Universidade de Santiago e Coordinador do Proxecto 'Nomes e Voces'.


'A represión franquista: Delfino Liñeira'

20:00 - Remate musical.

Axuntamos o cartaz da xornada.

Agardamos que este acto sexa de interese, e que poidamos contar coa vosa asistencia.


Saudade.
“Yo me examino: la conciencia habla al hombre a sus solas. En el silencio de la noche, cuando el sueño no viene, repaso mi vida; y nada encuentro de que deba avergonzarme [...]. Esta tranquilidad de conciencia me hace superior a las injusticias y las proscripciones”

Urkijo (otro Urkijo)

Avatar de Usuario
Urkijo
Mensajes: 2856
Registrado: 11 Dic 2007, 15:02
Ubicación: Beronia

Re: Homenaxe a Delfino Liñeira Fraga

Mensaje por Urkijo » 29 Abr 2011, 17:43

“Yo me examino: la conciencia habla al hombre a sus solas. En el silencio de la noche, cuando el sueño no viene, repaso mi vida; y nada encuentro de que deba avergonzarme [...]. Esta tranquilidad de conciencia me hace superior a las injusticias y las proscripciones”

Urkijo (otro Urkijo)

Responder